El Terreny d’Acampada de Sant Joan de l’Avellanet va convertir-se, un any més, en la nostra casa. Aquest any, però, va esdevenir un «Campus Universitari» de la Summer Universtity of Sant Joan de l’Avellanet.
El primer dia, i gràcies a uns curiosos i divertits «formularis d’ingrés» vam ingressar, davant del Rector i Rectora de la Universitat, en diverses fraternitats. Cada nit ens visitava un dels Doctors/es de les diferents assignatures i matèries de l’exclusiu programa universitari.
Vam cursar, amb molta energia i entusiasme, les diferents assignatures i matèries, tot fent jocs, gimcanes, tallers,… i cada nit obteníem una puntuació que posava a prova quina havia estat la millor fraternitat del dia!
Tot i aquesta intensa activitat acadèmica, també ens va quedar temps per anar al riu, a banyar-nos (fins a tres zones de riu diferents!!), a visitar el poble de Bagà! El camí del Nicolau, amb ponts tibetans, ens va conduir des del campament fins a la població de Bagà, situada a la comarca del Berguedà.
L’excursió, com no podia ser d’altra manera, va portar-nos a descobrir el massís del Pedraforca. Els boscos i paratges del Berguedà són fantàstics!!! La nit la vam passar en un autèntic refugi de muntanya… les lliteres i espai de dormir era ben curiós i desconegut per nosaltres!
Va ser un any de pluges, que van deslluir la nostra «nit de por»… però això no ens va privar de gaudir d’una fantàstica activitat extraordinària: un circuit gegantí de cordes a l’estació de la Molina!
La darrera nit, com ja va sent costum, els de 4t van poder fer «el Flam volador» i vam gaudir d’un bon final de festa amb actuacions de totes les fraternitats i monitors!
El comiat dels de «4t d’ESO» va ser emotiu i sentit… i va fer que acabéssim el campament amb un molt sabor de boca!
Tots i totes vam finalitzar aquest programa universitari amb èxit i vam poder lluir el nostre «birret» universitari!